zondag 24 februari 2008

De 30 van Tilburg

Met 8 lopers van AV Oirschot zijn we naar Tilburg vertrokken. Het weer in Tilburg was goed, bewolkt maar niet koud. De belangstelling viel een beetje tegen, er waren niet zoveel lopers als andere jaren, ook de belangstelling langs de kant viel tegen.
De 30 van Tilburg zijn dit jaar twee weken eerder dan voorafgaande jaren, misschien dat daarom er niet zoveel lopers naar Tilburg zijn gekomen.

In de wedstrijd heb ik tot 15 km in een groep kunnen lopen maar bij het keerpunt heb ik de groep moeten lossen. Naar Tilburg terug had je als je alleen liep wat meer last van de wind. Mijn tijd bij 15 km was 1.11 uur en gezien mijn eindtijd van 2.24 uur heb ik in het tweede gedeelte niet zoveel in hoeven leveren als ik in eerste instantie dacht. De eindtijd is slechts 1 minuut langzamer als mijn PR van vorig jaar.

Op naar de 1/2 marathon van Eersel a.s. zaterdag.

Geen opmerkingen: