vrijdag 31 oktober 2008

Training in Central Park


Een heerlijk zonnetje en blauwe lucht boven Central Park... en tijd voor een trainingsrondje met alle Krooder-reisgenoten. De voorbereidingen in het park zijn in volle gang. De tribunes staan klaar, cameramannen richten hun plekkie in en een parkbeheerder veegt de laatste herfstbladeren op. Na een stukje warmlopen en wat oefeningen liepen we een stukje van het parcours, de laatste kilometers, licht op en neer, in een geweldige parkomgeving. Hier gaan we zondag een moment meemaken dat nog lang op ons netvlies zal blijven staan!

3 opmerkingen:

Pieter de Boer zei

Hoi, ik heb vorig jaar de marathon daar gelopen en kwam al zoekend naar deelnemers van dit jaar op je log terecht.

Heel veel succes zondag en, voor zover mogelijk, geniet ervan. Of vooral geniet van het moment dat je die finish over komt. Zo'n geweldig gevoel!

Anoniem zei

Goodluck!
Maak er een onuitwisbaar mooie herinnering van en geniet van elke (kilo)meter! Ik zal jullie proberen te volgen.
Wel vreemd om het password voor woordverificatie in te vullen. Die is voor mij worys. Ik hoef me om jullie toch geen zorgen te maken, hé?

Peterter

Anoniem zei

Nog één dag voor de start. Het adrenaline en het pasta (glycoceen)nivo komen boven nu het normale nivo. Ik wens jullie heel veel plezier en natuurlijk succes bij het realiseren van een leuke eindtijd. Ad, zet hem op en wordt morgen de snelste marathonloper van Harmonie en Slagwerkgroep de Vriendschap.